2013年3月8日星期五

8/3/13

如果有下辈子,记得不要和我相隔太远,
因为我怕和你没有机会碰见。
如果下辈子你还没找到我之前,
记得不要太早和别人结缘,
要相信我们总会遇见。
如果下辈子我们遇见,
记得要让你先爱上我,
那样你就可以包容我所有的任性。
如果下辈子是你先爱上我,
记得要多在乎我支持我,
就像这辈子我爱你那样的爱我。


:DDD

Well today, finally finished my exam. AHAHAH.

Thunder raining heavily today. I'm still afraid of it. I still can't face it alone. :(
Although you're not right here with me, but you are still always in my heart.
Forever and always. :)

没有评论:

发表评论